Lina-Thank you TopShop, now I don´t have to steal my boyfriends blazer<3

Jag har inte skött bloggandet varken här eller på UngaSkapare särskilt bra.. Vi har ägnat hela veckan åt att arbeta med det sista till modevisningen som var i söndags. Den gick sjukt bra, jag var massa nervös men det blev hur bra som helst och vi har fått massa komplimanger både för showen, musiken, ljuset o kläderna!

Helgen började med övning hela fredagen, massa spring, handla frukost för mina sista kronor.. Runt sjutiden på kvällen kom mina båda systrar Josefin och Emme samt Fatima (<3) och Beatrice. Vi körde ett sista genrep med dom, med ombyten, jag fuckade upp o vet inte riktigt vad som hände men lyckades byta ordning på mina plagg och dess utgångar..

Efter en hård kväll i skolan gick vi till en salongsberusad pizzabagare och åt massa flötig pizza o skvallrade. På natten när vi kom hem till huset drack vi vin, åt grönsaker med dip och kollade på draktämjaren tills vi somnade gott...

Uppstigning klockan sju, jag flög in i duschen (annars klarar jag det inte, gäller att låta bli att tänka på mornarna) Fatima försökte få upp alla andra genom att hoppa i sängarna och sjunga sin egenkomponerade "alla som inte stiger upp är våldtäcktsmän, gäller hela dagen mellan 7 och 8!!" Vi peppade med massa musik, frukost och styling.

Resten av lördagen var det mest spring, gnäll och stress för att få ordning på allt och alla:P Men vi klarade det riktigt bra. På kvällen var det fest på Ubbes, Andrea och jag skulle förpeppa hos mig men vi upptäckte att ingen av oss va särskilt pepp på fest (jag var sjuuukt trött) så vi köpte världens största godispåse o kröp ner o kollade film istället..

Idag blire ännu en filmdag.. Andrea är på G hit och vi ska slappa bort heeeeela söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0