Frida - I'm lost, so lost, i'm lost at sea, you'll see

Efter att ha suttit på golvet en stund och hatat mig själv för att jag förstörde sängen, så städade jag hela lägenheten!
japp, japp, japp bra gjort! (jag har inte städat toaletten än, men då den är typ 1 kvadrat meter så räknas det inte!)
Gud, jag vill ha ett badkar! hur det nu skulle få plats, kanske om jag ställer det på högkant, men det känns inte så värt då.

Sen gick jag i det fina vädret ner till station och mötte vikki. vi gick på stan en sväng, han köpte saker, jag lät bli. bra frida!
Eller, jag köpte en Twister men det räknas inte.
Sen gick vi hem, utmanade ödet genom att lägga oss i sängen, som höll. Sen kollade vi tv. Lite hockey också faktiskt. Kl 21 kom jag på att jag inte ätit nåt idag, och vikki va hungrig, så vi handla mat och jag gjorde tacos.
Nu har jag varit och lämnat av vikki på stationen och sitter och funderar över hurvida jag vågar sova i sängen eller ikke.

På stationen lånade jag även ut mobilen till en främmande kille. Tyckte att det kunde vara bra att förbättra karman lite.
(och jag kommer ihåg hur det var att springa runt och fråga natten då jag låste mig ute.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0