Frida - Gaga, oh la la

Igår vaknade jag 10, kunde inte somna om, så jag gick till coop. Köpte yoghurt och ciabata bröd. apelsinjuice till det och det kändes som en hotelfrulle.
in i duschen, sen när jag torka håret kom en väldigt bakis viktor hit. (han sa att han inte var bakis, bara trött)

Jag gjorde mig iordning, sen gick vi till Nils, där Elin och Olle hämtade upp oss.
Färden mot stockholm gick sjukt fort. Jag upptäckte att man kan redigera bilderna i min kamera.
Har en känsla av att det kommer bli mycket fish eye bling bling bilder from now on.

Vi hängde i köpcentret vid globen, käkade och sånt. sen satt vi i baren inne i globen och drack cider/öl.
Konserten börjar och ut kommer vad jag först trodde var en tjej, men nej, det visade sig vara en kille. men han var klädd som en tjej, i string och allt. jepp, man fick se närbild på det. Men väldigt kick ass band.
"I cant pay my rent, but im fucking gorgeous" Han bytte till och med om på scen.

Lady gaga var jävligt bra. underhållande med alla konstiga kläder. och hon kan ju fan sjunga också. det var verkligen kul att se. en jäkla show!

Efter 2h var det slut och vi begav oss hem. Vikki somnade i bilen, jag tog bilder som jag fish eye:ade och blingade.

Vi kom hem och sov, och det har vi gjort idag med. + att vi var nere på stan och köpte biljetter till smk på onsdag. vi ska även ut efter och finaste sara hänger med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0