Frida - do you think she'd be better, doing what i do best?

Lördagen började med att jag kände att det var sommar!
På jobbet hade jag inte nån kund, så jag fick håret fixat. blekte utväxten och blev klippt.
Sen bar det av till Mjölby. Vikki hämtade mig med bil.
Vi tog det mest lugnt, gick ner till vattnet, då badade Beyla. eller hon simmade efter fåglar. söt hund.

Söndagen gick vikki upp vid typ 04.30. jag sov. till kl 12.30. sen drack jag kaffe och pratade med hans mamma till klockan var 15. Vi åt pizza och sen efter att ha vilat en stund var det dax för äventyr.
Vi hoppade på stenar över vattnet till en ö, balanserade på en trädstam över ännu mer vatten, jag gjorde en liten båt av bark, lastade den med en kotte och en bit av en dragkedja, det höll en bit, sen blev det för strömt.
Jag klättrade även upp på en jättehög sten, det var lite knixit då den var brant, men efter att ha satt mig gränsle över en tjock trädstam som låg över kom jag upp. :)

Hem och kolla hockey och tids nog sova.

Idag har varit lugnt, har shoppat lite faktiskt. :)
Imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0