Frida -

Jag kom inte hem igår.

Efter jobbet stack vi till Effi. vi hade köpt blommor som tack.
Vi fick drink, och en liten förrätt. sen blev det ännu en drink och huvudrätt, där efter te och efterrätt.
Fruktansvärt mysigt! Vi pratade skit och kollade på foton.

Helt plötsligt var klockan 22.45 och vi bestämde att jag skulle sova hos nessa. Vi spurtar till bussen och missar den precis, så klart!

Så vi promenerade. Nessa vart sjukt skrämd av 2 igelkottar. haha!
Sen lånade jag pyjamas av nessa, så vi hade pyjamasparty, drack coca cola och kollade på sex and the city och 2 and ½ men. Mysigt.

Idag jag jag jobbat såklart. jag och nessa hängde lite utanför salongen i solen. jag i rosa peruk, nessa i blå. Nice.

nu ikväll ska jag nog dricka cider med Nils och Sara. mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0