Frida -


Den stora sängmassakern! JAG LYCKADES!


Fick en blomma idag av en av mina sötaste kunder. Jag har adopterat henne som min "farmor"
Efter att jag fixat hennes hår, gick hon och köpte en blomma som hon kom och gav mig.
Jag fick tårar i ögonen, det var sorgligt. Speciellt när hon sa att hon var jätte ledsen över att jag skulle sluta.

Jag köpte även hatten idag! Den visade sig vara en 60-tals hatt och jag älskar den. lovade Anita och Eva att jag inte bara ska ha den och titta på, utan också använda den:P
Fick 20kr rabatt på den, för att hon tyckte att jag var en värdig ägare till den, det var lite fräsigt.
Den är köpt här. Jag rekommenderar verkligen er att gå dit om ni befinner er i Linköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0