Lina-Kroki

Tordsdagar och fredagar har vi kroki i skolan.

I fredags målade vi med vattenfärg och det var faktisk jättekul! jag brukarfå lite halv panikångest när vi ska måla för vi får bara en viss stund på oss...



Men det gick jättebra och jag är aaasnöjd:!!





Dock är fortfarande de flesta av mina målningar huvudlösa..... Jag är askss på att måla fötter och huvud!


Kladdpapprena e också väldigt fina... Dom sitter på min vägg i mitt rumnu:D



Jenny har ett vackert armband från Humanity. med olika fina budskap för en bättre värld.



Här är två bilder gjorda med penna som jag är väldigt nöjd med! Vi skulle måla kläder på, och annars ar vi ju bara målat naket... Dock hann jag inte klart med denna..




Här är en bit av en annan bild jag blev nöjd med:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0