Frida - vi ska alla en gång dö.

um. ska kanske berätta lite om gårdagen och sånt.
I tisdags kom viktor hit. kl 12 på natten. Jag lagade mat, duktig kvinna som jag är. (makaroner och mackor fick han)
Vi skulle väl sova vid 3. Men vad händer då? Jo, jag får världens jävla hosta och kan inte somna.
Väcker viktor flera gånger som undrar hur jag mår. har träningsvärk i magen än, av allt hostande. sov väldigt få timmar.

vaknar 12 av att alarmet ringer. typ13 tar vi oss ur sängen. jag färgar viktors hår, duschar, smink, ner på stan, äta tacos. köpa cider. hem igen. lyssna på musik och dricka lite. sen va klockan helt plötsligt dax att dra. påväg till cloetta så lyckas vi gå rakt i en vattenpöl. seriöst, iskallt vatten rakt ner i skorna. det var inte så kul.
Sen satt vi i baren och drack cider. sen såg vi lite på förbandet. och sen såg vi kent. jag har aldrig sett dem live innan, och inte lyssnat så överdrivet mkt på dem. men det var en bra spelning, med bra stämning och till och med  dans! (enligt kent står alla bara still och stirrar med öppen mun) Under sista låten sprutades det ut röda svalor med låttexter på. det var vackert:) Lyckades träffa en kund med. "får man hälsa på dig fast man är kund?" så söt.

Sen var det bara att gå till tåget, undvika vattenpölen, vänta en stund. gå hem, och sova. En väldigt bra dag, minus hostan och vattenpölen <3

idag var det ganska lugnt på jobbet. lite roliga saker hände. jag drog hem tidigare, börjar bli en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0