Frida - vem vill va dig, när man kan va mig?



Den 8e Maj ska jag, Nils, Viktor, Elin och Olle se Lady Gaga i stockholm! Haha, det kommer bli så festligt!

Nåt som också kommer bli festligt är att de utstöttas partyförbund ska festa imorgon. Alltså jag, nils, viktor, Elin, Olle och en till. Egentligen är det nog bara jag som är utstött och de är väldigt fina människor som ser det som att de gör en god gärning för samhället när de umgås med mig. Men det gör inget, det kommer bli kul:)
Så jag borde alltså städa lite så att vi kan förfesta här imorgon.

Denna veckan:
Har jag slutat tidigare varje dag:)
Har jag sen i tisdags ätit en gång per dag. och inte varit hungrig mer än i morse.

jag är på fint humör idag. Imorgon ska nils kanske vara med på jobbet och titta. det vore skoj.

OCH! jag ska se hästpojken live på hugo snart! iofs en torsdag. men det kommer också bli underbart.
Haha, pepp pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0