Frida - Solsken.

Gårdagen blev mycket lyckad.
Vaknade, otroligt pepp. Jobbade, lunchade med Lena, bea och Nessa. Sen fixa jag Lenas hår, därefter fick jag sluta. Ville skutta till tåget, men då hade jag väl halkat omkull. kom på mig själv med att gå och fnissa för mig själv.

hem och fixa lite, sen kom vikki hit. Han hade piercat sig i tutten! Då vart jag glad :)

Sen kom finaste flickorna Sara och Amanda hit. Drack ett glas Äppelvin, sen lagades det tacos. Gott gott.
Sen blev det Asti, tv-spel och skratt. Mysig kväll. Kollade lite true blood. sen åkte jag med viktor hem.
De har ingen värme i sitt hus så det var till att kura ihop sig under täcken. så tillbringades största delen av denna dagen med. lugnt och skönt.

Har lånat ett tv-spel av vikki, har försökt lira det nu. men jag va ganska kass.

Sen lyssnar jag på denna låten:

Den låten på högsta volym i Kungens bil. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0