Frida - Let's make this moment a crime.

oj, vilken dag. den känns helt overklig. jag har varit rädd, arg, förvirrad, trött, trött. trött.
När jag egentligen skulle kunna skriva värsta inlägget om detta, så väljer jag hellre att låta bli.
jag tror det är bäst så.

min hjärna är som gelehallon nu. jag vill krypa ihop i fosterställning, blunda och sen vakna och upptäcka att det var ännu en knasig dröm. Fast det som hände var kanske skitbra?
det lär jag märka nån dag.

Jag och nessa fick 100 euro i påskpresent av chefen. så det sista av dagen gick vi på stan (köpte inget, men ska).
Vi avslutade med en take away chailatte som var underbart god, medan vi promenerade i långsam takt mot stationen och pratade om vår knäppa dag.
fint väder var det.

ska väl plocka ur linserna och krypa ner i soffan. det låter awesome. lugnt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0