Frida - Jag går runt här i feber nere vid kanalerna.

Suck. imorse när jag vaknade mådde jag allt annat än bra.
Tog 2 panodil zapp till frukost och gick till tåget.
Fick värsta febersvettningarna. kom till jobbet. Kunderna undra vad jag gjorde där, de såg hur dåligt jag mådde.
fick förklara: "är inte jag här, så kan du inte fixa håret. var tacksam och tyck synd om mig."

Köpte nässpray på apoteket. Fick 2 panodil, la mig på "terapistolen" nessa bädda ner mig med en handduk.
Sen låg jag där i koma i 2h. Sen var jag tvungen att gå upp för jag va så kissnödig. Men då mådde jag bra.

Sen klippte jag en, det var jättekul. han va rolig och nessa sa knas saker.

Sen ville jag gå hem, och det fick jag.

Nu ska jag dricka te och kolla på alla bra program på kanal 5. Sen kommer nog viktor hit.

Mycket duktig Lina vart med bloggandet! jag gillar när det är så mycket bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0