Frida - Jag är lat och jag kan va ganska dryg.

Om jag berättar hur duktig jag varit idag, kommer ni bara tro att jag ljuger. men det är väldigt sant.

Jag gick upp kl 10, fast att jag är ledig. åkte ut till ingelsta, (förbi kålbajsgatan) för att köpa städsaker.
Jag äger ju inga såna, utan har lånat när jag vart tvungen.

köpte dammsugare, mopp, hink, tvättmedel, sköljmedel m.m.
Sen fick jag bära skiten hem. ack mina armar va tungt! Muskler kommer jag att få.

Sen var det bara att börja. köket, och hallen avverkades snabbt. Sen ner i tvättstugan, tänkte tvätta massor idag.
Sen fick jag en paus, ner på stan.
Köpa förköp till mig och viktor. Hästpojken @ Hugo ju :)
Köpte en klocka också, för att jag varit så duktig.
kaffe på hårgänget. köpa ännu mer städjox. Sen har jag dammsugat, torkat golv, diskat, plockat undan, torkat, tvättat, pantat burkar, slängt sopor, slängt glasflaskor och handlat mat.
PÅ MIN LEDIGA DAG!

Okey, jag är inte riktigt klar än. men ni borde vara stolta över mig. nu ska jag äta mat och dricka mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0