Frida - Hey Jesus.

-Hej, har du tid en stund?
-Beror på vad det handlar om...
-Vad säger du om jag säger att jesus finns, och att han älskar dig.
-Det tror jag inte att han gör!
-Har du gett honom chansen?
-Jag tror inte på sånt.
-varför inte?
-Det finns inga bevis på att gud & jesus finns.
-Gud har skapat dig, och att du står här är ett bevis.
-Det var min mamma och pappa som skapade mig.
-Men det var gud som kom ner till jorden, i form av Jesus blablabla. och dog för våra synders skull.
-Jag tror att jesus var en alkoholist, som bara gick runt och gjorde vin av vatten.
-hejdå.


hmm, det var lite mer i konversationen. men jag kommer inte ihåg allt. han gillar mig nog inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du Frida, den snubben träffade ju jag med :) när jag kom ut från systemet och jag tände en cigg och jag misstänkte att han tyckte att jag syndade.

Haha



Saknar dig. Gbg i sommar! Yeah!

2010-03-17 @ 19:58:01
Postat av: Frida

Haha! han bara: så du står här och säger att du är gudsförnekare?! - ja, det gör jag.

Det kommer bli underbart gumman! saknar dig massor!

2010-03-17 @ 20:24:25
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0