Frida - Don't you go there, not here, not now.

Idag var första dagen på länge som jag inte höll på att halka omkull en enda gång!
Det mina kära vänner, är imponerande!

Inte speciellt kul på jobbet. hade 2 kunder.

Imorgon är jag iaf ledig! Såg att jag har tvättstugan också, så det lär jag väl roa mig med.
Ska även ner på stan, fixa förköp till hästpojken.
Ska nog köpa en röd klocka också.

ikväll blir det lugnt lugnt. Sov iofs massor inatt, men aldrig tillräckligt.

Jag håller på att lära mig en sak. har ni varit med om att avlägsna hår med hjälp av tråd?
Det ska jag lära mig. och det är svårt. En på jobbet tog bort "fjunet" jag har på överläppen.
ONT! tårarna sprutar. haha. jag ska alltså öva på det. dock rakade jag benen i fredags & lördags så det blir svårt.

Angående fredags och lördags så var det att jag raka benen i fredags trodde jag.
Sen märkte jag: "oj, vad jag missat!"
OJ! jag missa ett helt ben. Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0