Frida -

Jag är vaken! va sjutton? Kollar vasaloppet. Tror inte att Kungen kommer vara med på tv dock. får sms ibland om hur det går för honom. Somnade tidigt igår, skulle bara vila en stund, men vaknade kl 3. och då va det bara att somna om.

igår jobbade jag och nessa. Jag gjorde folieslingor på båda mina kunder. blä.
Sen kom Nils till Linköping, vi insåg att stan i Linköping stänger kl 16 och inte 17 som i norpan. DÅLIGT!

vi käkade iaf subway, köpte godis och blekning. sen var det myskväll och se världens bästa Basil mus som gällde!
åh, rottigan, åh rottigan. har fortfarande sången på hjärnan.

Sen planerade vi lite inför framtiden. hoppas att det blir av för det vore sjukt roligt!

Idag ska jag ser på stan också. men den öppnar ju inte förrän 12. så det blir lugnt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0