Frida -


Nisses docka är en ängel.


Nisses inneskor på mina fötter :)


Fin liten lägenhet.
(bordet ska inte stå där egentligen)


Lånade nisses mössa. varm och skön.

Ser ni va blond min lugg är? Resultatet av dagens arbetsdag. jag och nessa klippte vars en kund. sen var det hair dressers gone wild! tänker inte visa mer av resultatet än ;)

Efter jobbet drog jag hem till Nils. elin kom dit en sväng också. nils på bjöd på mat. köttfärspaj bjöds det på. Väldigt gott! imponerad!
Sen blev det vin, power puff pinglorna och skit prat. Mysigt värre.

när jag gick hem, förbi dykaraffären. kollar in i den, ser en skyltdocka. men jag fattar ju inte det. utan blir livrädd, där står en dykare! jag bler helt stel, min fantasi skenar iväg... sen fattar jag att det är en docka. jag går hem med snabba steg, fortfarande livrädd dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0