Lina-The Dreamers

Jag såg en film klockan halv fyra på morgonen natten till torsdagen.. The Dreamers hette den och jag tror att det är min nya kärlek gällande film..

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=YU1brBVMBkM



wikipedia skriver:

Mitt i det politiska tumultet i Paris 1968 utspelar sig historien om tre unga filmfanatiker som dras till varandra på grund av sin gemensamma passion för film. Den amerikanske utbytesstudenten Matthew blir vän med syskonen Theo och Isabelle, och de tre vännerna utvecklar ett förhållande olikt allt annat Matthew tidigare upplevt, samtidigt som Majrevolten pågår ute på de parisiska gatorna med stora gatukravaller.













Det är en hel del ganska djupt ingående nakenscener, men på ett fruktansvärt vackert sätt. Filmen är fylld av förbjuden kärlek, en lite för stark kärlek syskon emellan. Jag säger bara: Se den! Isabelle kan möjligtvis vara min nya modeikon!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0