Lina-Ge mig kärlek och passion så smälter jag rakt av!

"Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...
en rörelse i ögonvrån..

Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...
sä nära får ingen gå, så nära får ingen gå.

Lägg dig ner precis
som du alltid gör när
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...
så nära får ingen gå...."


Två månader är en fruktansvärt läng tid, speciellt när man redan väntat en och en halv.. Därför får jag gnälla precis hur mycket jag vill!

Ikväll, när jag jobbat färdigt och ätit middag med syster, ska jag ha värsta filmracet o bara se massa ullegullfilmer som man blir kräkfärdig av, kanske funkar?
Snälla få ur det ur mitt huvud! Tiden går fort!!???

Kommentarer
Postat av: bella

Ullegullfilmer förvärrar nog bara, haha ;)



Du är sååå välkommen så, fast jag kan nog inte hålla ditt tempo riktigt plus att jag flåsar som en flodhäst :D haha!

2010-07-22 @ 23:06:58
URL: http://bellaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0