Frida - YES BAH!

Idag fick jag 2 utbrott på chefen.

Utbrott 1:
Jag behövde gå till Montlé och handla färg mm så att jag kan fixa familjens hår när jag åker hem.
Först sa han nej, kolla om vi inte har saker här.
Sen sa han: skriv en lista på vad du vill ha, så fixar jag.
Men vafan. jag vill gå själv och kolla.
Så efter att jag höjt rösten och frågat vafan problemet var, fick jag kortet i handen och knallade glatt iväg.

Utbrott 2
Jag vill till Way out west, men det var inte en passande tidpunkt att vara ledig då. (det är det aldrig)
Så jag sa ifrån.
Jag tänker vara ledig då vad ni än säger, jag är fan värd det så mycket som jag ställt upp.. bla bla bla.

Och nu kom chefen och sa att han pratat med den andra chefen som är mer chef (höhö).
Han sa att jag fick vara ledig, att jag var värd det OCH att jag fick sluta för dagen. Hela 50 min för tidigt.

Så det betyder att jag ska på way out west med Viktor och hans kompis. lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0