Frida - Så slå nu hjärtat, vi fixar det här.

Ni är säkert dödligt nyfikna på varför jag bloggat så dåligt, så vi kör en update på senaste veckan.

måndag

Jobbade, och åkte sen till Mjölby. Trots att jag bara sovit 2 timmar så satt jag, vikki och hans mamma ute tills mitt i natten, drack cider och pratade skit.

tisdag
sova länge, åka till Linköping, Ikanohuset och Ikea. kolla 3D film på elgiganten. Sen tillbaka till mjölby, gå på äventyr till liljekonvaljön. sova.

onsdag
Sova, sola ett par timmar. jag vart knappt brun, men varm. Så vi bestämde oss för att bada i svartån. Det gick väl bra, Beyla försökte dränka mig. När vi kom upp ur vattnet så kom en mink simmande, då vart jag rädd.
Åka till Norrköping. kvällspromenad till max sent, vikki bjöd på milkshake.

torsdag
Jobba, kvällspromenad till max och äta en glass.

fredag
vaknade sjuk, jobbade 2 timmar och gick sen hem, vikki sov fortfarande så jag kröp ner i sängen och dog några timmar. sen blev det oskar linnros. mycket bra! lite värktabletter och resorb.

Lördag
jobba, munken ah, ni har hört det.

söndag
Jobba 4 lugna timmar, sminkade teresa och gled mest. sen åka till mjölby. Viktors pappa hade hört om min bastu till lägenhet så jag fick en fläkt av honom. snällt:) Åka och hälsa på vikkis farmor och farfar och sen hem till vikkis kompis där det var massa folk och fotboll, men jag satt mest och smsa med nils. hem och däcka för jag var dödligt trött.

måndag
Kallade viktor för surfitta för han surade när jag bad honom starta fläkten, ta ner beyla till vattnet så att hon fick svalka sig, klippte vikkis syster. svettades bort när vi gick till station. hem och duscha.

En bra sak med värmen är att jag inte har nån aptit. :)

Kommentarer
Postat av: nalleballe

jävlar vad du umgås med viktor hela tiden då ;)

2010-07-16 @ 14:11:34
Postat av: Frida

Ja, Du är ju inte hos mig. Så jag får hitta ett substitut. (vet ej om det är rätt ordval, men det lät coolt)

2010-07-16 @ 14:48:15
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0