Frida - OMFG!!

JAG HAR FÅTT LÖÖÖÖN!

eller, nu lugnar vi ner oss. jag har fått 1000kr av min 23 dagar försenade lön. 6200kr (typ) återstår + slutlönen.
"Du får den senare under veckan" men den har jag hört förr.
Nåväl.

Nåt coolt som hände idag är att jag efter lång lathet blev coop medlem. hur häftigt är inte det?! vuxenpoängen bara rasar in! omg omg. (jag är lite hög på koffein)
Anledningen till mitt medlemskap var att jag tyckte att det var lite väl saftigt att betala över 100kr för min vattenmelon. 40kr kändes mer logiskt. Den är nämligen gigantisk, och det enda jag tänker äta de närmaste dagarna. sen ska jag fan köpa en till med mitt fräsiga medlemskap! woah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0