Frida - Min världsbild är rubbad?

Ja, jag trodde ju inte att barn tyckte om mig... men..
marias 8 månader gamla unge.. Först stirrade hon bara på mig och såg arg ut.
Sen när jag skrattat åt henne när hon spottade ut maten, verkade hon tina upp.
Hon skulle pilla på mitt armband och suga på mitt långfinger.
Sen försökte hon köra in sin hand i min mun, det vägrade jag dock.
så hon körde upp fingrarna i min näsa istället, sen hugger hon tag i mitt hår, och suger på min näsa! :O
efter det var hon helt galen! så fort jag kom i närheten så skrek hon och fäktade med armarna.
När jag böjde mig när högg hon tag i mitt hår och drog mitt ansikte mot sitt.
Haha, tur att jag inte är håröm, för hon drog fan hårt.

Imorgon jobbar jag 6e dagen i rad. sen åker jag till Mjölby för 2 dagars välförtjänt semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0