Frida - Här är livet ganska bra.



Jag inledde dagen med att vara värsta bitterfittan. Men nu är jag glad.
Biljett till way out west är kirrad. iiih!
Ska ringa bror och snacka med honom om boende. vi får tycka ihop oss i hans 1a. blir kanon.
Sen ska jag prata med syster om hur festandet imorgon blir. jag har hört rykten om malmö/lund.
Men jag är hemma sent så vi får se.
Packat lite har jag gjort.
Viktor ringde mig och gav en festival update. sugigt att jag kunde varit där men istället sitter på jobbet och slöar.
(och får utbrott)

Funderar på att öppna en vinare. har man typ 30 liter vin hemma så gör det inte så mycket om man dricker ett par glas och sen kastar resten, alkoholmissbruk, visst. men jag bör inte dricka en liter väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0