Frida - gitarrer och bas.

Imorse ringde viktor mig. han låg i ett tält på emmabodafestivalen, jag blev inte lite avundsjuk. inte alls. Suck. jag vill också ha roligt.

Istället tillbringade jag en stentråkig dag på jobbet. inte så mycket att göra, och sen fick jag veta att 3 pers ska sluta! :O omg. där rök mina chanser att få ledigt under way out west. men jag får väl hota med att säga upp mig. eller bli sjuk. jag orkar inte ställa upp när man inte får nåt tillbaka. så, vi får väl se.

hade kanske 6-7 klippningar. viktor ringde igen, jag fick höra hästpojken live i mobilen, men mest hörde jag vikki sjunga.

Dagens bästa:
Jag och Natalie lunchade på donken, det var trevlig.
jag fick äntligen min utväxt färgad. gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0