Frida -

Idag gjorde jag en utväxt sling på 1 timme och 30 min. jävligt snabbt för att vara mig. inte bara att man ska sätta i slingorna, sen ska ju kunden sitta i värme, man ska skölja och föna. Ah, gött.

Gick hem på lunchen. vikki låg i min säng och snarka. så jag väckte honom. ingen får sova om jag ska vara vaken! tog det lungt ett tag och gick tillbaka till jobbet. hade lite lagom med klippningar.

Mongot som är 10 år mentalt har börjat våldkrama mig. det är läskigt. jag mår psykiskt dåligt av det, men vågar inte säga nåt. nåja

efter jobbet har jag tvättat, gått hem till nils och kollat hans tomma brevlåda, handlat, lagat mat och duschat. nu kollar jag tv och väntar på att tvätten ska torka. lär ta sin tid dock.

älskar sex and the city repriserna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0