Frida -

Jag har tillbringat mina 2 lediga dagar i mjölby. det är underbart att vara på landet.
Fast när jag kom dit regnade det, och innan jag kom hade det regnat massor. det var översvämningar.
Vi hängde inomhus. kollade tv och tog det lugnt. gick lite promenad med Beyla. Ingen var hemma där så det var lugnt och tyst. Spelade wii gjorde vi också. men det var verkligen inte min kväll, då vikki tillochmed klådde mig i fäktning. och det har aldrig inträffat innan,

vi sov till kl 14, sen åkte vi till ikea. vikki köpte ny bäddmadrass som är guld, mycket bättre än min. och min är inte så pjåkig. Vi käka på BK och åkte hem. Äventyr till liljekonvaljön. det fanns knappt nåt vatten, så det fanns bra med stenar att hoppa på, långt ut i ån! Hem, spela wii. jag gjorde snyggaste slaget på golfen. men annars sög jag.
Vi somnade försent med tanke på att klockan ringde 4 för vikki.

men jag sov till kl 13. satt och drack kaffe med vikkis föräldrar. tog ner Beyla till vattnet så att hon fick bada. sen spelade jag fotboll med henne, då vart hon lycklig. Vikki kom hem och vi tog det lugnt några timmar. sen sjösatte vi båten och gav oss ut och rodde. eller, vikki rodde och jag åkte. Jag är iofs inte jätteglad i vatten, men det var mysigt.
Klockan blev 21 och jag åkte hem.
stal en bild från båtfärden som jag tog på vikki:


Nu: dusch. det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0