Nisse - Gästbloggare

Jag tvingar Frida att ta min oskuld i att gå ut i norrköping, jag tvingar henne även att lyssna på Mother love med Justin timberlake http://www.youtube.com/watch?v=iKDWdZyVtmY

Välldigt förvånande att han har gjort denna låt. Men vi ska önska den ikväll, fast frida vill väll egentligen önska Spice Girls. Men jag jobbar på övertalning:P Ju fullare hon blir desto större chans lär jag ha, fast det är väl så med alla brudar antar jag. Jag är väll egentligen en ganska dålig gästbloggare för jag har egentligen inte så mycket att säga, förutom att jag blir så jävla kissnödig när jag dricker. Fast de e inte värre än när frida bjuder på kissvin. Det är inte okey.

Lots of love Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0