Lina-Vi är redan fria<3

för ca sex månader sedan bytte mitt liv vändning väldigt tvärt. Från att ha bott i en och samma by där alla såg likadana ut med en och samma inskränkta människor i 19 år hamnade jag på ett ställe där alla är så otroligt olika, med olika passioner och drömmar. Vi hade alla samlats på den här platsen av en enda anledning...

Vi ville verkligen vara här! Vi ville komma vidare, arbeta med det vi älskar istället för att "nöja oss"!

Jag mötte människor som vågar vara sig själva, som vågar stå för sin sak och som helt igenom är ärliga mot sig själva och mot andra.

Jag har träffat folk som är engagerade och aktiverade och som bryr sig om in omgivning och sina liv.


Jag har tre riktigt nära vänner här... tänkte ge dom en liten presentation!

Andrea Erlingsdottir: Galet söt och knäpp flicka med världens sötaste klänningar och som leker med kameran som om hon inte gjort annat i livet! Det ljusa i henne övertar hennes mörka sida, men jag kommer alltid finnas här för dig älskade vän. Och trots att du hatar det kommer jag alltid kalla dig "gumman";)
http://fantasilost.blogg.se/


Josefin Liljeqvist:  Detta är "pink elephant" tjejen som visade mig självklarheten med knallrosa läppar och lång blek lugg! Hon är en av anledningarna till att jag tar mig upp på morgonen<3 Hennes skratt förgyller en dag på en hundradels sekund och hennes talanger som dikt/låtskrivare överglänser andra stort! Haha!
http://fullienbuske.blogg.se/


Jenny Saliba: Utan denna människa tror jag att Josefin skulle antingen blivit utkastade ur skolan eller brytit ihop totalt. Hon håller våra hjärnor nere på jorden, finns alltid där och är aldrig negativ till NÅGONTING! Vilket är sjukt läskigt men oxå en lifesaver;) hon kommer till oss med sitt underbara humör och är alltid redo för mys!
Även hon har en blogg men av nån anledning har inte jag den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0