Lina-I think he want´s me more if I don´t show how poor i am..

Gott nytt år ALLIHOPA!

Jag hoppas det nya året ger er massa spänning, kärlek, vänskap, magi, eld och lågor! Det är vad jag hoppas få ut av det nya året.. Och jag ska dessutom bli bättre på att blogga och ta bilder.

Värsta braiga påfundet till en fotosession med andrea, jag ska stå (gärna inomhus) med fina kläder och sminkning på medans någon kastar en hink vatten på mig. Andrea ska då fota mitt uttryck precis i den stunden vattnet träffar mig! Bjuda på sig själv? Hell yeah!!! haha! Måste dessutom jobba mer med min kollektion och få den fotad...

Nu ska jag testa en sån där koffeintablett och sen mysa med mamma!
Salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0