Lina-

Jag hade lovat Frida att ta kort på allas nyårsoutfit! Jag lovade med hedersord att inte glömma det... Men nu är det så att det gjorde jag iallafall! Jag fick åtminstone en bild på vad jag hade på mig men har dessvärre ingen sladd så jag kan få in bilden till datorn..
Däremot satt jag en stund idag och kollade upp lite inspiration till våren, och jag har tur!! Läder, transparanta tyger och unisex håller i sig!


Rosett från pixiemarket.com
hur söt som helst! Fast jag tänker inte lägga massa pengar på en utan kommer göra en själv!



Transparant håller i sig!


Så här vill jag se ut i vår.. och framöver:D Äääälskar byxorna!!

Partyväskan som halsband? ASSMART!!!


En sån här tänker jag försöka mig p åatt sy själv! Jacka med inbyggd halsduk!


Dom här va helt underbara!! Och gissa tre ggr.... Jag tänker försöka göra ett par själv:D Ska bara hitta några på secondhand jag kan klippa lite i...


Axelvaddar<3


Gjorde en sån här själv med kedjor från panduro!


Älskar färgen och stuket på kavajen! Byxorna e dock lite overkill.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0