Frida - Spread legs, not lies.

jag åkte hem till viktor i söndags. sen var det bara att vänta 2h på att han sluta. Jag kelade med hans katt buster och kollade på tv. men när han kom hem hade jag somnat, med buster på magen. Fast han väckte mig. viktor käkade och duschade och kröp sen helt iskall ner i sängen som jag hade värmt upp. Lyx kan man kalla det!
Dagen efter hämnades jag genom att väcka honom:)

vi åkte till norrköping, gick och åt, hem igen.. duscha, ligga i soffan och kolla på tv. ner till affären och köpa juice, ligga i soffan och kolla tv. Paradise hotel är ju så jäkla värt! underhållande till tusen.
Vi somnade sent. imorse snoozade jag femtioelva gånger som vanligt, gick upp, sminkade mig och petade lite på vikki så att han inte kunde sova:)

Sen har det varit KAOS på jobbet. men jag orkar inte berätta om det. jag ska lägga mig i soffan och se på 2 ½ men istället.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0