Frida - So sick of being tired, and oh so tired of being sick.

Ja, jag är sjuk.
dagen har varit helt sjukt jobbig.
Kommer inte ens ihåg att jag sminkade mig, eller klädde på mig. Helt plötsligt satt jag bara på pendeln.

Tror jag höll på att svimma ett par gånger. Jag vet inte, eftersom att jag aldrig svimmat.
Men helt plötsligt vinglade jag till, det blixtrade stjärnor för ögonen, och hörseln försvann.
Det var läskigt iaf.

Sov en timme innan, vaknade av ett sms som sa till mig att jag skulle gå och sova. haha.

och man måste ju bara älska Timo! hans kroppsmålning! haha! lovely!
Jag är lite kär i hans ögon. så blåa och fina :)

Imorgon jobbar jag inte. då ska jag vila. tvätta ska jag också.

Kollar PH nu, underbart är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0