Frida - Shopping

Vi var på stan i nån timme. Mascara inhandlades på Claire's. sen blev det primark.
Haha, hade jag köpt så mkt i sverige hade jag fått sjukt dåligt samvete, och varit mycket fattigare!
köpte bla 2 klänningar, en sjukt fin vårjacka som jag tror att Lina kommer bli avis på..
Underkläder, leggings, skor för 24kr ;)
Sen köpte vi massa alkohol. Och nu väntar vi på att pizzu hut ska komma hit med mat! Awesome!
Sen blir det att göra sig i ordning för att åter igen inta the black sheep <3
När jag kommer hem ska jag nog visa vad jag köpt. har fått 2 par skor i present av Jay också. total lycka!
kerrang kanalen är bra skit också. så att ni vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0