Frida - my makeup on your pillow is proof.

Nu är jag hemma från mjölby. eller, jag har varit hemma ett tag.
Igår när jag kom fram hämtade viktor mig med bil. skönt. Sen klippte jag hans syster.
Vi skjutsade hans föräldrar som skulle iväg och sen klippte jag vikki. chillade lite på soffan. Sen när han duscha var jag livrädd. satt med hunden i soffan och spanade efter spöken. :)
Sen kollade vi lite på tv och låg i hans säng och lyssna på U2 konsert eller nåt. Somnade efter kl 3, då hade vi sett madagaskar pingvinernas kortfilm.
Jag överlevde natten i spökhuset iaf. :D

Idag vaknade vi vid 1? Låg och slöade ett tag innan vi orka gå upp. sen klippte jag vikkis mamma. Vi kollade lite på tv och jag drack kaffe :)
Efter att ha tagit det lugnt ett bra tag, så var det dax att dra hem.
Väl hemma klippte jag Nisse. Nu har jag lagat mat också.

Duktig frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0