Frida - Maybe somehow this scam will still save us all...

Jahopp. det ska tydligen alltid hända saker i mitt liv, i rasande fart. Aldrig positivt heller.
Eller, jag vet inte än. but i got a bad feeling about this.
Jag vet inte hur mkt jag vill berätta, men salongen där jag jobbar har blivit såld.
Hälften har fått sparken.

Jag får stanna, än så länge. Bea också. tur det.
Nya tjejen dår också stanna.
Men Lena, Alberto och Sanne får gå.

Jag vet inte hur jag ska reagera på allt. jag bara kastas runt som en värdelös sak. Ingen trygghet nånstans.
Det kan inte bli sämre antar jag. eller, det kan det säkert. Inget förvånar mig längre.

"hur kan du se så lugn ut?"
Sanningen är att jag har stängt av, för längesen. Jag orkar helt enkelt inte mer. Jag stänger av allt och försvinner in i min egna lilla värld. Världen är en teaterscen för mig. Jag spelar korkad och glad.
Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad.

Jag har också filat lite på en ny plan. mejlet imorse handlade om den. Men den planen innebär ett helt nytt liv, och jag vet inte om jag är redo.

För övrigt så färgade jag håret idag. Kanske blir bild sen.
Och så fick jag höra att jag var snygg, hade ett vackert ansikte, såg ut som en modell (30-40kg för tjock iofs, men det sa hon inte) att jag va cool och massa annat. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0