Frida - London Calling.

Eftersom att jag ska till London imorgon, för 4e gången på ett år och 6e gången sammanlagt så tänkte jag tipsa er om lite saker ni inte får missa om ni åker dit någon gång.

CAMDEN
Min favoritplats i världen, underbar stämning. Du kan se gamla gubbar med grön tuppkam, Camden market är fantastisk. att bara gå runt och kolla på alla skruvade saker de säljer. T-shirts med roliga tryck. där finns allt du inte visste att du ville ha. Har du tur hittar du det lilla ståndet där jag köper mina fantastiska örhängen. (5pund för 2 par)

CLUB SILVER @ UNDERWORLD
Om man är över 18 och har turen att befinna sig i camden när det är club silver så kan man skratta sig lycklig. Sjukt skön stämning och härlig musik. det enda som är lite jobbigt är att det luktar som att någon kissat ner sig och sen dött. och legat kvar där i ett år. men hey, det tar ett par minuter, sen är man van vid lukten. Har lyckats hamna på club silver 3ggr, underbart!

THE BLACK SHEEP
Min nya favoritklubb som ligger i Croydon. På fredagar har de Indie & rock kväll. Man blir medlem där, så när jag kommer dit sätter jag pekfingret mot en platta, en bild på mig visas på datorn och sen är jag inne. inget leg eller så.
Galet trevligt folk och fullt ös. Där lär vi hamna på fredag.

PRIMARK
Alla svenskar som hamnar i london går dit. för det är sjukt billigt, ullaredspriser fast med snygga kläder! de har även underkläder, väskor, smink, skor.. mm, allt! Mina rosettdiadem kostade 18kr där. 2bh:ar för 70kr. ah. billigt billigt!

CLAIRE'S

Sist hittade jag denna affären som är fanstastisk. Köpte massa nagellack billigt och en sjukt bra mascara för 35kr. Där finns massa smycken och sånt. sjukt söt affär som man måste gå in i:) Finns bla bland affärerna inne på Victoria station.

Jag hade velat nämna Oh bar! men den har ju tyvärr stängt igen. Min andra bar jag älskar är the worlds end. fråga mig inte varför, den är alltid sjukt full och sunkig. men den är fantastisk. Starbucks, carnaby street, Regent's park, oxford street är andra bra ställen. Och så ska man ju äta KFC, då får man stora bröst för kycklingarna matas med östrogen! Haha, lite opassande med tanke på linas föregående inlägg kanske, men gott!
Missa inte heller att köpa billiga 70cl flaskor med Smirnoff ice, WKD, Bacardi.. ta med ut i en park och njut. till sommaren iaf. billig mat och sprit finns på Lloyds. Där kan man köpa kannor med sjukt goda drinkar för ett nice pris.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är kär i london!

2010-01-20 @ 18:33:09
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0