Frida - Is there a ghost in my house

Idag gjorde jag och bea pendeln på jobbet. eller vad man ska kalla det. När man håller i ett halsband och ställer frågor till spöken. (andar?)

Vi fick iaf veta att det spökar i huset där salongen ligger. Det är en kvinna som tog självmord för att hennes pojkvän var otrogen. Han är också död. men han tog inte självmord. Han bodde i huset. De är fortfarande tillsammans.

Det var hon som sa hej till mig och bea för nån dag sen. vi satt tysta i köket och nån sa hej. det var inte nessa eller hennes kund. hon fönade och stod tyst.
Det finns ett annat spöke i huset också. en kvinna.

Spöket vi prata med tycker iaf om oss, och hon är snäll. men hon kommer att skrämma mig nångång.

Sen frågade jag lite om spöket i viktors hus. Det är en man som tagit självmord. Han är elak, men han kommer inte skada nån. Man ska dock vara rädd för honom. Han kanske är beväpnad med en yxa.

Det roligaste var att jag två gånger med några frågors mellanrum frågade om spöken har sex. då var halsbandet helt stilla. Då frågade jag om hon var pryd. och det var hon. haha

Ställde massa andra frågor med. Frågor som bara jag vet svaret på. och pendeln hade rätt.

Ni behöver inte tro på det. men jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0