Frida - Inte okey.

Jag har inte bloggat sen i måndags :)
Viktor kom iaf hit. vi slappade i soffan, kollade paradise hotel, jag fick massage och vi somnade sent.

jobbade tisdag, gratis latte på donken, ganska mycket att göra. Kom hem utan nyklar för de hade viktor. ringer på dörren, ingen reaktion. haha, fick stå och ringa på i över 5 min innan han vaknade. bajsunge!

Vi lagade tacos, låg i soffan, kollade på paradise hotel, hatade att cimon åkte ut. sen skulle vi sova tidigt. vikki somnar kanske vid 02.30. jag somna kanske vid 6. Hade så ont i halsen att jag inte visste var jag skulle ta vägen.

Vaknar av att alarmet ringer, ringer vårdcentralen. får en tid. går dit. och dra mig baklänges! De tar stick i fingret på mig! jag trodde att den barbariska metoden var utdöd för längesen. haha, jag fick tårar i ögonen när hon sa att hon skulle göra det.

Det visade sig iaf att jag för första gången har halsfluss. har hämtat ut pencilin. äter 2 olika. en som ska vara innan maten, och en som ska vara efter. känns fan som att jag inte gör nåt annat än att äta och ta medicin. fick inte gå till jobbet på en vecka heller. Så nu är jag fast i min lägenhet i snöstormen. lovely!
Hoppas att jag inte smittat stackars viktor. men om inte han är smittad lär jag inte smitta nån annan heller.
nu blir det tv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0