Frida - ingenting känns svårt när du säger "kyss mig hårt"

haha, ni skulle sett mitt ryck innan, när det gick upp för mig att jag faktiskt ska till London imorgon!
Jag ska flyga, jag ska träffa emmie, jag ska träffa sofia, jag ska träffa jay.

Jag ska vara lycklig!

IIIIIIHH! det pirrar i magen och jag vill bara dansa runt i galna glädjeryck!

Men mest går jag runt och nyser så att det flyger snor. haha, jag är så jäkla äcklig va? ;)
Haha, men jag bryr mig inte. för jag har varit duktig idag :)

Jag vet att tyvärr kommer dagarna bara att rusa iväg när jag är där.
så är det alltid när jag är lycklig.
Men skit i det nu, LONDON BABY!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

LONDON BABY!

2010-01-21 @ 11:24:08
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0