Frida - iiiiiiiiih!

Idag åker jag! wiohoooo! LYCKA!
Kunde inte somna igår, var helt pepp. och rädd för att försova mig. glömde stänga av mitt jobblarm. så jag väcktes sjukt tidigt först, sen väcktes jag igen av ett sms. haha.

Nu dricker jag cider och peppar. kom på att jag nog ska äta med, är ju inte framme förrän vid 19 typ. eller jag vet inte.

skulle bestämma vilka jeans jag skulle ha, tog på mig ett ben av varje och skuttade runt i lägenheten med de andra benen som en svans efter. haha.

OCH SOFIA! om du läser detta. jag tar inte med min blåa mobil, emmie har ett simkort som jag skulle få av henne, ett orange. så det är ju det billigaste alternativet:)
Nä, om 40 min ska jag pallra mig till stationen. och jag har inte packat klart. men who cares!

Ha det trevligt i sverige och sakna mig inte för mycket.
Jag uppdaterar nog bloggen lite. beroende på hur högt tempot blir där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0