Frida - If it makes you less sad, i will die by your hand.

Sitter med ett glas äppelvin och kollar på let's dance. Eller kollar och kollar.
Elin kling är en tönt. förlåt. haha. Jag hejar på Birro. inte för att han har dansat än.. men.

Idag hade jag rätt mycket kunder ändå. kunden imorse var bäst. jag fick göra lite vad jag ville. hon vart jättenöjd!
Sen fixade jag iordning tjejen som jag visat bild på innan. henne jag klippte av allt hår remember?
Det blonda är nu vitt! verkligen.  jag vill också. äsch.

Jag är jäkligt trött på all skit också. men det orkar jag inte ens tänka på nu.

ska sippa på mitt vin och slöglo på tv. det förtjänar jag.
jobb imorgon. heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0