Frida - gäsp.

Då var snart min lilla ledighet över. Men det är bara 2 dagars jobb, sen är jag ledig en dag.
Viktor kom hem till mig i fredagskväll. så vi har lekt hela helgen. Kollat på tv, spelat fifa 05 (som jag förlorade stort) gått på stan, hälsat på sara. ah, massa saker, men allt i lugn takt. jag lagade till och med mat, och den gick att äta.

sovit länge har vi också. fast igår vaknade jag tidigt och var pigg, så jag fick ligga och läsa och vänta på att sömntutan skulle vakna.

Nu har jag ringt ett viktigt samtal, fast det gick bara till telefonsvarare. så det var inte så viktigt just nu.

Ska duscha också. ser ut som John i reklamen.. "Johns personliga favorit.. morgonrufs!" eller vad de nu säger.
Ska avsluta med att citera viktor.
"tänk att åka vasaloppet med bara en snopp!"
(han hävdar bestämt att jag hörde fel dock, och att han sa stav. men ni tror väl på mig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0