Frida - 7

Sådär. Nu är jag hemma ifrån mjölby.
Har haft trevligt. Vi kollade klart på Cloudy with a chance of meatballs. som vi började kolla på nyårsafton.
Och så sov vi. det var bra.
Vikki fixade min dator också. så nu har jag windows 7, och vi är inte riktigt vänner med varandra än. Visst, det kanske är likt vista. men sakerna jag inte fattar stör mig.

18.06 skulle jag lämna mjölby. tåget var försenat. 18.30 avgick det istället. Togmed mig vikki till Linköping och hälsade på Marie och kostas. Och deras söta hund såklart.
Kaffe och skitsnack. trevligt trevligt.

Nu är jag hemma i min kalla lägenhet och dricker äppelvin. det behöver jag inför morgondagen.
Suck. jag hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0