Frida - 2010

Nyårsafton var lugn och trevlig.
Var först hemma hos Vikki en stund, sen åkte vi hem till daniel och hans tjej. Pojkarna spelade tv-spel och flickorna tittade på.
Sen spelades det kortspel. president rövhål och 7an. Sista rundan sas det: den som vinner denna vinner hela kvällen. Jag vann, killarna sa att det var fusk. men tjejerna höll ihop.

Vid tolv gick vi ut och smällde raketer. 2st. Den sista lät riktigt lovande, men smällen blev mesig:D
När vi bestämde oss för att gå hem, så vänder vi oss om efter en liten bit, och ser att en tänd raket sitter fast i marken. PANG! sa det. jäkla tur att vi inte stod kvar, för vi hade varit väldigt nära den. Jag vet inte heller om nån annan blev skadad. men det såg häftigt ut iaf ;)

Efter raketerna åkte jag ock vikki hem till honom igen. drack asti och kollade lite på film. klockan blev väldigt mycket och rummet var väldigt varmt, så fönstret öppnades. Ihopkurade under täcke med kall luft blåsandes i ansiktet. det var mys:)

Imorse orkade jag inte gå upp när vikki skulle jobba, så jag sov kvar ett par timmar. men nu har jag tagit mig hem och segat i soffan. trött som döden. Får se om vikki orkar komma hit ikväll. annars lär det bli väldigt lugnt för min del:)

hoppas att ni hade en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0