Frida - ??

Det känns som att vi håller på att göra slut. Vilka då kanske ni undrar?
Jag och ni, jag och han, jag och hon, jag och den.


Jag vet inte. Det är jobbigt just nu. jag orkar inte. men jag vill inte lämna allt. Jag tänker inte ta livet av mig, nej nej. verkligen inte. Men jag ser ingen framtid här.

Jag vet att jag har ett stort kontrollbehov. inte så att jag försöker styra andra, och bestämma. Men jag vill ha kontroll. Jag hatar tex att åka bil med nån jag inte vet hur den kör. för att jag är rädd. jag har ingen kontroll. Jag hatar att flyga, för vem har kontroll alla de 1000-tals meterna upp i det blå?

Ibland funderar jag på att lämna norrköping. testa något nytt. Men jag har växt fast här lite. Jag har mina vänner. mina fina underbara vänner som jag inte vet hur jag skulle klara mig utan.

jag har ett trassel av tankar i huvet. jag lägger ner det här inlägget och lagar mat istället. typ.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du vad älskling? Jag kommer oxå att lämna älskade Norrköping, men oavsett vart vi tar vägen, så kommer vi alltid ha varandra. Bara så du vet. O även om det blir lite restid så är det lätt värt det när sekten sammanstrålar igen :) oroa dig inte. Livet är fullt av överraskningar. Och du är och förblir bäst <3

2010-01-14 @ 09:30:22
Postat av: sofia

<3

2010-01-14 @ 10:52:29
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0