Frida - Sunday best and broken glass

Det var nån dag sen.
I torsdags var jag i mjölby, sen åkte jag och vikki till Norrköping.
Stan var öppen till 21 så jag passade på att köpa ett par julklappar till.

I fredags jobbade jag. Sen var det julmys med fina cornelia och nils. Viktor kom tillbaka en sväng också.
Vi klädde min gran, lyssnade på julmusik, åt pepparkakor, drack te och såg faktiskt lite på idol.

Igår, jobba och sen utgång. jag var faktiskt pepp. och blev full.
Vi kom ut sent, så det kändes som man hann komma in, innan det var dax att åka hem.
Men det var trevligt!

Idag har jag jobbat, var lite sliten, men det gick över. Nu tvättar jag och ska snart iväg och klippa lite.
Imorgon är jag ledig och har inga planer alls, känns udda.

Städa och ner och snurra på stan kanske?
2a advent idag hörde jag på tv, tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0