Frida - Is there time left for love?

Idag var det dagen med stort D! jag skulle äntligen få hämta ut en ny mobil hos 3! Ni kan ju ana hur pepp jag var på att ha lunchrast! Pratade med en kund om det. och det sista hon sa var:
Med risk för att låta som en tjatig mormor.... VÄLJ INGEN TOUCH!

och vad valde jag?!?!?!?!?!


En Xperia X8

Jag hade dödsångest när jag gick ifrån 3 till salongen.
Tänkte, varför gjorde jag det där egentligen? INGEN TOUCH var det ju!!!!!
Men sen lugnade jag ner mig. den är ju så söt!
och ja, det är lite knixigt med touch, och jag kommer inte kunna skriva sms ute med vantar. men vafan!
DET KAN INTE FOLK MED IPHONE HELLER. jag har bestämt mig för att vi ska bli kära i varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0