Frida - Det enda som betyder nåt är blodet ur din mun.

Nu är jag hemma igen.
Kom hem till vikki kl 17. Det var visst värsta pådraget om att det skulle vara invigning av nya pendeltågen, man fick åka gratis och de körde hela vägen till jönköping.

Men jag fick åka ett gammalt tåg ändå. och fullt var det! jag hade tur som fick sittplats. hela gångarna var knökfulla!
Vi kollade iaf på tv och åt på BK. Sen sov vi nog hyffsat tidigt. Sjukt varmt i vikkis rum!
Han gick upp tidigt och drog till jobbet. jag vaknade kl 12. kollade på tv, drack kaffe och spelade angry birds.
Vikki kom hem, vi tog det lugnt ett tag, sen tog jag 20 tåget hem.

Fick ett sött halsband av vikki också :) och motstod frestelsen att klämma på julklapparna han köpt åt mig. det trodde jag inte att jag skulle klara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0