Frida - That boy is a monster.

idag var det jobb, ganska lungt. Men vi har massa nya produkter att packa upp. så det finns att göra ändå.
Blev helt till mig när jag såg alla produkter!

Efter jobbet stack jag och cornelia och solade. Underbart att få ligga och tina upp!


Nu är jag lika cool som alla toppbloggare som fått slippies hemskickade. Fast jag fick mina i julklapp av Vikki.
90 sekunder i micron och sen är de varma och sköna hur länge som helst <3 Det måste betyda att han lyssnat när jag gnällt om mina kalla fötter, eller tröttnat på mitt gnäll. underbara är de iaf!

Fick också en söt energidricka med Super Mario på. Fast den är för fin för att dricka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0